Tekststørrelse Pc: Hold Ctrl-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Mac: Hold Cmd-tasten (Command) nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Fast Track

Er du klar for å prøve noe helt nytt innen boreopplæring? ITC Boreskolen tilbyr nå Fast Track Grunnkurs, som vil være det mest effektive kurset på markedet. Det er første gang noen tilbyr et slikt opplegg i Norge!

bha 2Songa Dee, Kenneth Jensen

Hva er Fast Track Grunnkurs?

Det er VG2 Bore –og brønnteknikk, grunnleggende sikkerhetskurs, VHF, G11, G4 og Varme Arbeider, effektivisert til 2 uker pluss grunnleggende sikkerhetskurs. Det gjør det mulig for deg å utføre all utdanningen, som Norsk Olje og Gass har i sine retningslinjer for å kunne jobbe offshore på boredekk, på 2 UKER pluss grunnleggende sikkerhetskurs!
Det er ekstremt effektivt, kostnadsbesparende og helt i tråd med hvordan bransjen selv jobber. Det er i dag høyt fokus på effektivitet og i dag er det vanlig for ansatte å få fast track stilling til Assistant Driller.

Slik er kurset lagt opp:

• Brønnteknikk med VHF, G11, G4 og Varme Arbeider – 2 uker
  • Grunnleggende sikkehetskurs – 4 dager

Det vil bli avholdt en avsluttende kurseksamen før den offentlige eksamen avholdes. Det vil være mulig å ta denne hos oss, eller på en skole i nærheten av ditt bosted. Dermed holder det med bare en reise til Nøtterøy om det skulle være ønskelig. Alle vil bli tilbudt å møte på en repetisjonshelg, men denne er ikke obligatorisk.

Vi har god erfaring med å holde intensive kurs.  Vi har dyktige faglærere, og vi har kanskje oljebransjens mest innholdsrike oljeopplæringsprogram til å hjelpe deg! PetroTrainer er et opplæringsprogram på PC, som er bygget opp over lang tid og er meget pedagogisk slik at du lett kan jobbe med stoffet hjemme. Dette forenkler studeringen betraktelig. Ved bruk av vanlig studiemateriell ville det ikke ha vært mulig for oss å tilby et slikt effektivt kurs.