Tekststørrelse Pc: Hold Ctrl-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Mac: Hold Cmd-tasten (Command) nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Opplæringssenteret

_DSC4557
Opplæringssenteret ligger på Nøtterøy, ved Tønsberg. Adresse og kart finner du under «Kontakt oss» på topp-menyen.

Fra et av klasserommene.
Her er det studenter på fagskolen som presenterer hovedoppgaven for medstudentene.

ITC har sitt opplæringssenter sammen med kurs- og konferansehotellet Active Cabin Hotel som har treningssenter, badeland og restaurant.
SlamlaboratoriumUtstyret her tilsvarer det utstyr som brukes offshore til å gjøre malinger av det boreslammet som er i brønnen. Vi bruker slamlaboratoriet i de kursene som inneholder borevæsker.